Masáže
- těhotenské
- klasické relaxační

Manuální lymfatické masáže

Technika lymfatické drenáže ("masáže") je nadmíru vyhledávanou především u žen a to nejen z kosmetických důvodů, ale i pro svůj zásadní dopad na imunitu, otoky, detoxikaci organismu, únavový syndrom, bolesti hlavy a migrény, stres, celulitidu, přirozenou podporu kojení a podporu hojení jizev.

Jedná se o hmatovou techniku tvořenou souborem kruhovitých nebo spirálovitých hmatů o pomalé frekvenci, jejíž cílem je zlepšit funkci povrchového lymfatického systému, který je uložen v podkoží. Lymfatický (mízní) systém tvoří lymfatické cévy a uzliny, které se z 80% nachází přímo v podkoží.

Jako lymfoedém označujeme otok s původem v lymfatickém systému a je definován jako zánětlivé onemocnění kůže a podkoží. Postupně dochází ke stagnaci toku lymfy a pokud není odstraněna příčina, pak může docházet k postupnému zhoršení stavu v postižené oblasti. Odvedení přebytečné tekutiny z tkání působí blahodárně na stav lymfatických cest a umožní tak "restartovat" jejich činnost.

Před první návštěvou se prosím seznamte s kontraindikacemi, viz. níže.
Vstupní vyšetření s diagnostikou a následnou terapií trvá 90 min.
Následně probereme ideální sestavu ošetření a doporučíme četnost návštěv, dle potřeb klienta. Ideální počet terapií je minimálně 10, optimálně 2x týdně. Po úspěšné kúře doporučujeme návštěvy 1x měsíčně pro udržení výsledku. Budete si tak moci vybrat balíčky po 5ti či 10ti terapiích.

Kontraindikace
- infekční a horečnaté stavy, záněty žil, otoky způsobené selháváním srdce nebo ledvin, mixedém (hypofunkce štítné žlázy), hemofilie, glaukom (zelený zákal), akutní zánětlivá onemocnění - masáž vhodná až po odeznění akutní fáze, onkologická onemocnění - v některých případech masáž lymfatických cest možná po ukončení léčby. Dále hypertenze, těžká onemocnění ledvin a jater, angína pectoris, rizikové těhotenství

Těhotenské masáže

Těhotenská masáž je soubor jemných hmatů, které si budoucí maminka užívá v leže na boku a pokud bříško dovolí, tak také na zádech.
Masáž ženu zrelaxuje jak po fyzické tak psychické stránce Žena má možnost povolit, zklidnit se, odpočinout si od uhoněného světa a napojit se na své miminko. Budoucí maminka během masáže povolí svalové napětí, což je nedílnou součásti porodu jako takového.

Masáže jsou vhodné pro ženy v II. a III. trimestru.

Kontraindiace
- rizikové těhotenství, opakované potraty, nevolnost, průjem, akutní onemocnění nebo poranění, horečnaté a zánětlivé stavy, křečové žíly a podobná onemocnění, onkologické onemocnění.

Mgr. Lucie Fickerová

friendlyfyzio@seznam.cz

Online rezervace vstupního vyšetřeníOnline rezervace masáží

Zednická 1109/2